CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 7, 2009

nak review sket lar..

hurm..
skunk ni still tgh dlm mood album baru Jaclyn Victor..
huhuhuhu
k2 aku sbnrnya nk buat review sket psai track2 yg aku dengar dlm album tue..

1. Koleksi Gemilang - lagu ni x yah kata la.. smpai skunk aku still suka, yer la dia gabung smpai 24 lagu yg best2 [lagu pa? ada dlm post2 sblom nih] Sblom ni aku dengar lagu nih yg record dr radio, sound dia x best sgt.. skrg ni dh dgr yg ori... music dia mmg besh!

2. Jatuh Cinta - lagu ni lagu catchy, best la.. lagu ni psai sorang ni suka kat sorang laki.. so ala2 flirty sket la.. huhuhu sedap2!

3. Bertamu Di Kalbu - ni lagu jiwang ala2 80 an, 90 an... yg buat lagu ni Jinbara.. aku agak impressed la jinbara yg terkenal ngan lagu2 genre pop rock leh come out dgn lagu jiwang nih.. best wo0o0o..

4. Senandung Beradu - lagu nih pop balada.. cerita pasai sorang nih rindukan kekasih dia yg brada jauh... so klau time2 nk tdow.. dengar lagu nih.. sedap la.. rentak dia pun mmg boleh diterima telinga smua org...

5. Ku Tak Bisa - lagu Ku Tak Bisa nih percubaan pertama komposer Boy Razak.. dia x prnah lagi wat lagu kat artis lain, ni baru first time.. ni kira lagu 1st dia yg artis nyanyi la.. lagu ni bagi aku ok lar.. cuma dia byk ulang Ku Tak Bisa. so it's quite boring sket tp rntak dia ok.

6. Ku Inginmu - Ku Inginmu rentak dia pop balada mcm senandung beradu.. sedap..[bg aku smuanya best.. hahah!]

7. Biarlah - lagu Biarlah ni lebih kepada nasihat kat org yg putus cinta spaya x sedey2 lama sgt.. suruh bg pluang kat diri utk mncintai org len.. rentak lagu ni besh! mmg sampai la nasihat yg dia nk bg tue..

8. Tentangmu - lagu ni.. time aku dengar preview dia pun aku dah suka giler.. dia lebih kpd pop..
n pencipta lagu ni 6ixth Sense.. korang pun taw kan.. lagu2 6ixth sense ni byk sedap2... lagu ni pun salah 1.. lagu ni, klau dinyanyi dlm band aku rasa mmg best.

-kebanyakan lagu2 dlm album ni... penerbit dia 6ixth sense.. Jac kata sbb nk bg nafas baru kat album dia..

-nk cuba smething new, lagu2 pop dia pun byk pkai muzik band.. sedap lar...

0 comments: