CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 6, 2009

denGar daN tGk weyh!!



klau x maw tgk pun..
konfem dah tgk dah..
ahhaha!!

at last... aku dh pun beli album Jac yg terbaru..
aku p carik kat kdai Speedy kat Queensbay Mall..
hak3!

jumpa jugak akhirnya..
x yah la aku p pusing KL mncarik album niey...

aku teramat2 bersyukur kpd Allah sbb bg aku pluang utk beli album ni..
yer la..
elok2 esok aku nk balik ke unisel dah...
tetiba mlm ni terjumpa lak ngan album Jac nih..
hhuuh
alhamdulillah...

ok2..
x m0 crita pnjg2..
hmpa smua bukan sronok pun
hahah!!
biar aku jer yg sronok skunk nih...
k??

aku nk p dgr lagu2 dlm track tue..
hurm...
thnkss kpd smua yg support aku utk beli album nih..
hahah!
ade kew??

p/s- NASRUL ASYRAF-jgn dok wat perangai pelik2.. hahah!
- K.E-lagu Koleksi Gemilang mmg besh!!

..........listen to Jac's..........

0 comments: