CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 18, 2009

aPa dlm otaK akuoououo

ari ni ari rabu.
esok khamis.
lusa jumaat, means hari yg aku nk balik penang!!!
ape yg best??
ntah ar...
makin nk cuti, mkn byk aku nk kna pikir..

1st psai tesl nite. start dr hari ni tggl lagi 3 minggu. tp bila dah cuti sminggu jadik la 2 mggu..
group performance aku masih lagi jadik cam org boDoh.
ye ar... dah practice penat2 kna tmbh org plak. dah tue, bila dah ajak n dia pun stuju, aku x nmpk plak dia mcm nk MASUK n JOIN performance nih..
aku bt0l2 x taw ke mana hala tuju performance nih!
QUEEN, TASHA, N AIN dah bg comitment gila2, dia ni plak wat spoil...

2nd assignmnt literature, nk masa lepas cuti. aku x taw apa pun lagi...

3rd dgn phonology pnya presentation, mmpus aku nk kna hfal 1 kamus!!

4th drama lagi.. dia tu dok wat smagt gila.. pdahal dia pun kna gak pikir psai performance, tp, dia lebih pikirkan drama tue,.. drama tu bulan 4.. nnt ar dlu.. 1-1 la...!!

arghh..
aku nk abis blajar...
aku nk abis blajar...
yg pnting apa2 pun..
sbg seorg laki, aku kna fkirkn ttg performance nih, bkn utk klas sja, tp utk kwn2 aku...

....................chaiY0K!!!...................

0 comments: