CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 24, 2011

Pening + Keliru = Arrghh!!




Bila sbut psal FB.. antara bnda yg sinonim dgn fb is Chat n Games...
but.. aku lebih prefer chat.. sbb jimat kredit! hak3!! :D

Neway, bnda yg aq nk tulis ni ade kena mngena ngan Chat Fb...
Skunk ni aku ada skit terasa hati ngan seseorang neyh...
Sebab there is 1 time where aku tnya, knapa dia jarang chat ngan aku, n why dia appear OFF9 bila dia tgh on FB...
dia cakap dia sngaja buat Go Offline supaya aku leh mesej @ call dia mcm sblom ni...

hurm.. Skunk ni aku rasa alasan dia tu dusta belaka.. sebabnya??

1. Aku call x agkt pun..
2. Aku mesej x balas pun..
3. Dia x pernh mesej aku pun..

Aku x faham sbb pa.. n even skunk ni.. If aku nampak dia kat chat FB.. aku nk tegur pun aku dah rasa bersalah... sbb aku takut dia rasa aku dok kcau dia selama ni...

Arrghh!! Knapa dia mcm ni... ='(

ya Allah, aku taw manusia perlu merubah diri sndiri... tapi tolonglah bagi petunjuk kat aku.... apa yg perlu aku buat.. Teruk sgt ke aku slama ni..? apa salah or silap aku... ='(

-CDEYH!!!! -
..........-end-..........

1 comments:

aridz azmil said...

ish3..
dia x mesej abg sbb dia x de kedit kowt..
lagi 1..
maybe masa abg koll dia,, dia x de mase 2..
bab2 la dia x angkt..
jgn la terasa aty sngat..
dia mungkin x berniat buat smua 2..